torsdag 24 april 2014

Never for money, always for love!

Lördagen den 5 april tillbringade jag tillsammans med Teele från Estland och Antonia från Frankrike. Vi gick på museum & shoppade! Varken jag eller Teele är egentligen några museums fantaster och helt ärligt förstod jag inte ens hälften av allt som visades! Det här med modern konst kommer jag nog aldrig begripa mig på men de hade t.ex. byggt upp ett "lustigt hus" av speglar, och så var det en utställning som hette "Never for money, always for love". Jag kanske inte förstod all konst, men jag tog iallafall till mig det budskapet!
Luxembourgs filharmoni låg precis bredvid museet! 






Lördagskvällen spenderade jag sen hemma och såg på film! Njöt av tystnaden då familjen åkt iväg på resa under dagen. Vilket betydde 1 veckas ledighet för mig! U N D E R B A R T !

Au revoir! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar