måndag 16 juni 2014

Struktur, shoppingförbud & hemlagad sushi!

Efter påsk bestämde jag mig för att hitta lite struktur i min nya vardag! Letade mig därför till utegymmet, gick promenader och tamtadam påbörjade projekt: Finska - hur svårt kan det va?! Insåg också att jag hunnit shoppa en hel del redan (Till mitt försvar, en del tänkta till hösten!) och beslöt även att dra ner på den biten! Annars rullade dagarna på och barnen har hunnit både överraska mig positivt och träna mitt tålamod, precis som det ska va! 


Valborg firade vi med att dricka lite skumpa, laga sushi, se på youtube hur "Havis-Amanda" fick sin studentmössa, äta glass och slutligen filmmys! En mysig och fin valborskväll, helt enkelt! :) Därav var jag pigg för en roadtrip till Belgien med Teele och Iris den 1 maj - stay tuned! 

Au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar