måndag 13 oktober 2014

Det sista dagarna före - uppladdningen!

Nu sitter jag här igen, det är måndag och jag har kommit tillbaka till Helsingfors. Men för att inte ta händelserna i förväg tar vi det från början.

Jag var som sagt och handlade förra måndagen och sen satte jag nästan utegångsförbud på mig själv för att förhindra att förkylningen skulle få mer liv! Inte den ultimataste uppladdningen men jag hade inget annat alternativ. När jag vaknade på torsdagen så kändes det verkligen som att jag lyckats och när jag samma eftermiddag återvände till världen (ironi ^^) kändes  kroppen pigg och kry! För att lite testa gränserna for jag ut på en liten lugn runda, och förutom en lite bråkande mage kändes benen, knäna, psyket ja allt annat toppen!

Nöjd & förväntansfull gick jag till skolan på fredagen, för en rätt onödig föreläsning för att sen packa, städa och dra mot Åbo för att ta grisen hem! Och ja, det är sjukt tråkigt att åka kryssningsfärja själv. Hade iaf ett peppsnack med pappa via telefon där han  också berättade att han lycktas sträcka en av femurmusklerna (dvs troligen bakre lårmuskeln) och jag kände mig aningen besviken.

Väl istan möttes jag sen av en bäddad säng och nervositeten var ett faktum! Det var otroligt bra att jag var ordentligt trött för annars hade jag nog inte somna så snabbt!

To be continued,...

Lots of love,

Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar