fredag 31 oktober 2014

Första tentan!

Veckan som följde var det bara en sak jag och resten av klassen kunde tänka på, TENTA!!! Jag skojjar inte, det var mer eller mindre allt vi pratade om hela veckan och all energi gick åt att antingen försöka plugga eller hitta på en bra orsak till att inte göra det! Exempelvis var min lägenhet skinande ren efter helgen som borde bestått av en massa timmar plugg ^^


Men mitt i allt tentaelände hade jag en efterlängtad skypedejt med bästa Törna! Så skönt att få prata med henne, finns nog ingen som känner mig så bra som vad hon gör! Önskar så att vi bodde närmare varann! Hur som helst, jag var redo för att ge upp och inte ens skriva tenten men så plötsligt kom motivationen krypandes och jag läste och packade om vartannat och jag gjorde det! Jag skrev första tenten! Gick det bra?! Det vet jag inte ännu ^^ men känslan av att ha skrivit den var super!

Dessutom hade jag fått en massa beröm av min handledare dagen innan då vi äntligen fick ut första kursens inlämningsuppgift! En stark 4 av 5! Hell yeah! ;) Vilket givetvis det även höjde min självkänsla :)

Efter tentan åkte jag till Mattby, Esbo och hämta upp min gamle klasskamrat Jesper och sen styrde vi kosan mot Åbo för hemfärd mot Långnäs! Men ödet vill annorlunda,... .

Lots of love,

Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar